لوگو
لوگو
بازاریابی اینترنتی برای سایت فروش ملک و مشاور املاک

22

آبان

بازاریابی اینترنتی برای سایت فروش ملک و مشاور املاک

یکی از مشاغل پر چالش و همه جانبه، مشاور املاک است. زیرا بسیاری از افراد بر اساس سلایق و نیاز های متنوع خود از مشاوران املاک درخواست مشاوره دارند، از این رو مشاوران همواره...


یکی از مشاغل پر چالش و همه جانبه، مشاور املاک است. زیرا بسیاری از افراد بر اساس سلایق و نیاز های متنوع خود از مشاوران املاک درخواست مشاوره دارند، از این رو مشاوران همواره باید اطلاعات بالا و به روزی داشته باشند تا بتوانند مشتریان خود را به درستی راهنمایی کنند. اگر شما هم مانند بسیاری از مشاوران املاک تمایل دارید که امروزی باشید و همگام با تکنولوژی های روز پیش بروید بهتر است که با تبلیغات نوین املاک بیشتر آشنا شوید.

یکی از قدرتمند ترین ترفند های فروش ملک استفاده از فضای اینترنت است. این تکنولوژی امروزه توانسته خدمات ارزشمندی را نصیب بسیاری از مشاغل از جمله مشاوران املاک جامعه بنماید. از آنجایی که مردم حوصله چرخیدن در خیابان ها و سر زدن به تک تک بنگاه ها را ندارند استفاده از اینترنت می تواند فضایی را ایجاد نماید تا آن ها به راحتی بتوانند ملک مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

 

ایجاد وب سایت املاک

ایجاد وب سایت املاک

 

یکی از مهمترین ترفند های فروش ملک قبل از هرگونه تبلیغات برای املاک، ایجاد یک وب سایت اینترنتی باشد. این ترفند دارای مزیت هایی است که می تواند برای بنگاه های مشاور املاک با درآمد زایی چند برابری همراه گردد. وجود وب سایت سبب می گردد که افراد به راحتی بتوانند ملک مورد نظر خود را پیدا کنند. با استفاده از این صفحه می توان متراژ خانه، رهن، محدوده آدرس، طبقه، واحد و نمای داخلی و بیرونی منزل را وارد آن نمود تا در معرض دید صد ها و یا شاید هم هزاران نفر قرار گیرد. وجود این قبیل از تبلیغات نوین املاک علاوه بر راحتی بنگاه داران سبب می گردد که مشتریان بدون خیابان گردی و بنگاه گردی در منزل خود با باز کردن وب سایت شما منزل خود را با تمام ویژگی های ذکر شده انتخاب نمایند. علاوه بر این شما می توانید قسمتی از سایت خود را به اجاره دهندگان املاک اختصاص دهید تا با ثبت املاک مورد نظر در سایت، شما نظاره گر فروش و یا اجاره آن ها باشید و در نهایت هم حق کمیسیون خود را از آن ها دریافت نمایید.

 

ایجاد حساب کاربری در شبکه های اجتماعی

فیس بوک، توئیتر، گوکل پلاس، اینستاگرام و ... از جمله شبکه های اجتماعی هستند که شما به راحتی می توانید وب سایت خود را در آن تبلیغ کنید. در این نوع از شبکه های اجتماعی کافی است که یک حساب کاربری ایجاد نماید و یک بیوگرافی از خود و کار هایی را که انجام می دهید در آن قرار دهید وحتی می توانید بخشی از مطالب سایت خود را در این شبکه ها به اشتراک بگذارید. حتی شما می توانید یک لینک از طریق این شبکه ها به وب سایت خود بدهید تا مشتریان بالقوه و احتمالی را بیابید و از این طریق می توانید یک بازاریابی ایده آل با قیمتی ارزان را تجربه نمایید.

 

ایجاد محتوا در وبلاگ

ایجاد محتوا در وبلاگ

 

محتوای مفید و کارساز می تواند بیشترین تاثیر را بر روی سایت و در نتیجه جلب نظر مخاطبان و مشتریان شما داشته باشد. پس بهتر است که یک وبلاگ برای سایت خود بسازید و محتوا های جذاب و مرتبط با آن را در وبلاگ انتشار دهید. نکته ای که باید به آن توجه نمود خود نمایی کردن آدرس سایت در جای جای نوشته های وبلاگتان است.
وجود اینترنت و تبلیغات نوین املاک می تواند مزیت هایی را از جمله رقابت ضعیف رقبا، سود قابل توجه و سرمایه اولیه بسیار پایین را برای شما به ارمغان بیاورد.  

تماس با ما

  • تلفن: 02146114826
  • تلفن: 02146114705

کوتاهترین زمان پاسخ دهیم همین حالا طراحی سایت املاکت رو سفارش بده و در کمتر از 1 روز وب سایتت رو تحویل بگیر.

بدلیل تنوع نمونه های طراحی شده به سادگی و در کمترین زمان قادر به انتخاب سایت املاک مورد علاقتون خواهید بود

تمامی حقوق این وب سایت مربوط به الو سایت می باشد.