لوگو
لوگو
اینستاگرام برای مشاور املاک

22

آبان

اینستاگرام برای مشاور املاک

با گسترش روزافزون بستر اینترنت و فضای مجازی، اصناف مختلف از جمله صنف مشاورین املاک سعی می کنند تبلیغات خود را در این محیط راه اندازی کرده و گسترش دهند در این بین شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از...

با گسترش روزافزون بستر اینترنت و فضای مجازی، اصناف مختلف از جمله صنف مشاورین املاک سعی می کنند تبلیغات خود را در این محیط راه اندازی کرده و گسترش دهند در این بین شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از مهم ترین و پربازدید ترین شبکه ها محسوب می شود و افراد سعی می کنند با گسترش فعالیت خود در این شبکه بازده تبلیغات خود را افزایش دهند.

اینستاگرام برای املاک

برای اینکه بتوان بهترین نتیجه را از تبلیغات اینستاگرامی برای صنف مشاور املاک گرفت باید به نکاتی توجه کرد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم.اگر قصد تبلیغات برای املاک خود را دارید این مقاله را مطالعه فرمایید.

ساخت تصاویر اختصاصی اینستاگرام برای مشاور املاک

ساخت تصاویر اختصاصی اینستاگرام برای مشاور املاک

گرفتن عکس یکی از ساده ترین راه ها برای برای ساخت پست های اینستاگرام در زمینه مشاور املاک است و از آنجایی که اکثر افراد به عکاسی علاقه خاصی دارند می تواند کمک بزرگی برای تولید محتوای اینستاگرامی بدون زحمت باشد؛ اما به شرطی که تصاویر جالب توجه و تا جای ممکن پر مفهوم باشند. برای مثال اگر قصد دارید با استفاده از چند عکس و به صورت اسلاید یک پست منتشر کرده و در آن به تبلیغ یک واحد مسکونی بپردازید باید تصویر صفحه اول را مطابق با مهمترین ویژگی واحد مسکونی قرار دهید. یعنی اگر واحد مورد نظر دارای نمایی زیبا است، تصویر این نما را در اولین اسلاید قرار دهید یا اگر نورگیر واحد عالی است باید عکسی از آن را برای اسلاید اول انتخاب کنید.

در ضمن اگر روزانه تعداد زیادی آگهی املاک مشابه و با تفاوت جزئی منتشر می کنید بهتر است برای جلوگیری از خستگی چشم بیننده در اسلاید اول این آگهی ها یک عکس ملایم ولی با نوشته های درشت قرار دهید که این نوشته ها به موارد اصلی مشخصات واحد اشاره کنند.

فروش ملک در اینستاگرام

شاید در ابتدا کمی منطقی بنظر شما نرسد که خرید ملک و خانه و آپارتمان را از طریق اینستاگرام انجام دهید ولی تجربه این را نشان میدهد که استقبال بسیار بالایی برای فروش ملک از طریق اینستاگرام صورت گرفته است و پیج های املاک و فروش ملک با شفافیت تمام پاسخگوی مشتریان و کسانی که سوالات زیادی در مورد خرید و فروش ملک دارند را جوابگوست.

هشتگ و کپشن مناسب برای پیج های مشاور املاک

کپشن طولانی باعث می شود بیننده فقط با یک نگاه سطحی به آن وحشت کرده و از خواندن آن صرف نظر کند و همچنین کپشن اگر نامفهوم نوشته شده باشد باعث گیجی و زدگی بیننده شده که باعث نتایجی مانند عدم لایک کردن او و در نتیجه به مرور زمان دیده نشدن پست های شما توسط فالوور هایتان را خواهد داشت و این می تواند خطر مهمی برای بازدهی پیج املاک شما باشد. در ضمن اولین کلمات کپشن باید شامل نکات کلیدی آگهی باشند و خواننده را راغب به کلیک بر روی آن و خواندن ادامه کپشن کنند.

برای هشتگ گذاری پست های املاک در اینستاگرام نیز ابتدا باید از یک یا دو یا حداکثر سه هشتگ ثابت برای تمام پست های پیجتان استفاده کنید و در ادامه از چند هشتگ که نمایانگر ویژگی های کلیدی واحد یا بنای مورد نظر هستند استفاده کنید.

توجه به نوع جذب فالوور اینستاگرام برای مشاور املاک

توجه به نوع جذب فالوور اینستاگرام برای مشاور املاک

پیج اینستاگرام مشاور املاک

فقط کافیست برای راه اندازی و مدیریت اینستاگرام برای املاک خود به تیمی که تخصص لازم و کافی را در این زمینه برخوردار است اعتماد کنید و با یک هزینه جزئی ماهانه از مزایای اینستاگرام برای املاک خود بهره مند شوید.

تبلیغات اینستاگرام برای املاک

برای این که بهترین بازده را از تبلیغ پیجتان در پیج های دیگر برای جذب فالوور به دست آورید باید این تبلیغات را درون پیج های همکاران و مشاور املاک های دیگر یا پیج های مربوط به اصناف مشابه انتخاب کنید و مطمئن شوید که فالوور های آنها به موضوع پیج شما تمایل دارند. همچنین می توان با فالو کردن فالوورهای سایر پیج های مشاور املاک در اینستاگرام، بر شمار فالوور های خود افزود.

تماس با ما

  • تلفن: 02146114826
  • تلفن: 02146114705

کوتاهترین زمان پاسخ دهیم همین حالا طراحی سایت املاکت رو سفارش بده و در کمتر از 1 روز وب سایتت رو تحویل بگیر.

بدلیل تنوع نمونه های طراحی شده به سادگی و در کمترین زمان قادر به انتخاب سایت املاک مورد علاقتون خواهید بود

تمامی حقوق این وب سایت مربوط به الو سایت می باشد.