لوگو
لوگو
تبلیغات همسان یا Native چیست؟

22

آبان

تبلیغات همسان یا Native چیست؟

تبلیغات همسان یا Native نوعی تبلیغات به شیوه جدید است که در برخی وب سایت های مختلف فعال شده است. در این نوع از تبلیغات محتوای تبلیغاتی کاملا منطبق بر ساختار قالب کلی تبلیغ ارائه می شود...

معرفی تبلیغات همسان یا Native 

تبلیغات همسان یا Native  نوعی تبلیغات به شیوه جدید است که در برخی وب سایت های مختلف فعال شده است. در این نوع از تبلیغات محتوای تبلیغاتی کاملا منطبق بر ساختار قالب کلی تبلیغ ارائه می شود. به طوری که باعث جذب هر چه بیشتر مخاطبان و کاربران از وب سایت مربوطه می شود.
تبلیغات همسان یا Native در فضای مجازی بازدهی بسیار بیشتری نسبت به سایر روشهای تبلیغات برای فروش ملک داشته و باعث هدایت مخاطب هدفمند تری به سمت سایت آگهی دهنده خواهد شد.
  

مزایای استفاده از Native Ads چیست؟

مزایای استفاده از Native Ads چیست؟

 

استفاده از تبلیغات همسان یا Native  دارای مزایای بسیار زیادی است که مهمترین آن ها شامل موارد زیر است :

  •  باعث افزایش کلیک و در نتیجه بهره وری تبلیغات همسان بسیار بیشتری نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی مانند تبلیغات بنری، پاپ آپ و.. خواهد شد.
  •  با وجود تبلیغات همسان یا Native  کاربران سایت رضایت بیشتری از دیدن تبلیغات دارند.
  •  تجربه کاربری جذاب تری برای مخاطبان سایت به وجود می آورد.
  •  باعث ایجاد سود مناسب تری به نسبت هزینه تبلیغ برای آگهی دهنده خواهد شد.
  •  باعث به وجود آمدن شکل ظاهری یکنواخت تر و تمیز تری در واسط کاربری  (User Interface) می شود.
  •  تبلیغات همسان ماهیت آموزشی و اطلاع رسانی دارد و بر پایه بازاریابی محتوایی می باشد.
  •  تبلیغات همسان با در اختیار گذاشتن اطلاعات آموزنده‌ برای مشتریان خود می‌تواند آنها را برای مدت زمان بیشتری حفظ نماید.

انواع تبلیغات همسان برنامه‌ ریزی شده

انواع تبلیغات همسان برنامه‌ ریزی شده

 

۱- تبلیغات میان محتوایی
تبلیغات میان محتوایی به تبلیغاتی گفته می شودکه در بین متون اصلی پست قرار گذاشته می‌شوند.
2-  بازاریابی موتورهای جستجو
بازاریابی موتورهای جستجو یا Search Engine Marketing یکی از قدیمی‌ترین انواع تبلیغات همسان به شمار می آید.
3- تبلیغات محتوایی
تبلیغات محتوایی در پایان مطلب یعنی پس از اتمام متن محتوا نویس گذاشته می شود. در واقع تنها تفاوت تبلیغات محتوایی با تبلیغات میان محتوایی جایگاه قرارگیری آن در صفحه است و شباهت اصلی آن‌ها در این است که بازدیدکننده با کلیک برروی هر دو نوع تبلیغ به صفحه‌ی وبلاگ یا صفحه‌ی فرود برند تبلیغ‌دهنده منتقل می‌شود.
4- شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی
در این نوع از تبلیغات همسان شما این که بازار هدفتان چه کاربرانی هستند را انتخاب می‌کنید. سپس تبلیغات به‌صورت هدفمند در میان پست‌ها یا اخبار یا موارد ترند نمایش داده می‌شود.


سخن آخر

با به وجود آمدن تغیرات در تکنولوژی و استفاده بسیار زیاد از تلفن همراه سلیقه مخاطبین نیز برای دیدن تبلیغات تغییر کرده است. معرفی تبلیغات همسان یا Native  یکی از روش های نوین در تبلیغات دنیای مجازی است که به سرعت در حال رشد و همه گیر شدن می باشد. به عنوان مثال یکی از پر طرفدار ترین تبلیغات همسان پست‌های کلیکی و یا پولی در رسانه های اجتماعی هستند. به هر حال اگر قصد دارید تا از تبلیغات همسان در وب سایت یا شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید می بایست قبل از آن با برنامه ریزی دقیق و تجزیه و تحلیل محتوای خود و نیز به کار بردن محتوای با کیفیت بتوانید نتیجه بهتری را کسب نمایید.
 

تماس با ما

  • تلفن: 02146114826
  • تلفن: 02146114705

کوتاهترین زمان پاسخ دهیم همین حالا طراحی سایت املاکت رو سفارش بده و در کمتر از 1 روز وب سایتت رو تحویل بگیر.

بدلیل تنوع نمونه های طراحی شده به سادگی و در کمترین زمان قادر به انتخاب سایت املاک مورد علاقتون خواهید بود

تمامی حقوق این وب سایت مربوط به الو سایت می باشد.