لوگو
لوگو
مدیریت شبکه های اجتماعی برای آژانس املاک

22

آبان

مدیریت شبکه های اجتماعی برای آژانس املاک

از جمله روش‌های افزایش سطح ارتباط مشتریان با آژانس های املاک ورود و فعالیت این آژانس ها در شبکه های اجتماعی است برای اینکه بتوان بهترین نتیجه را از فعالیت در این شبکه های اجتماعی به دست آورد باید مدیریت شبکه های اجتماعی...


از جمله روش‌های افزایش سطح ارتباط مشتریان با آژانس های املاک ورود و فعالیت این آژانس ها در شبکه های اجتماعی است برای اینکه بتوان بهترین نتیجه را از فعالیت در این شبکه های اجتماعی به دست آورد باید مدیریت شبکه های اجتماعی در زمینه آژانس های املاک به خوبی صورت گیرد. در زیر به نکاتی در این زمینه پرداخته شده است.

 

انتخاب شبکه اجتماعی مناسب برای فعالیت در حوزه آژانس املاک

انتخاب شبکه اجتماعی مناسب برای فعالیت در حوزه آژانس املاک

 

شبکه هایی مانند تلگرام و یا ایتا قابلیت قابلیت سرچ کردن متن در داخل کانال را دارند و اعضای کانال می‌توانند آگهی های مربوط به واحدی با مشخصات خواص را از میان انواع آگهی های کانال تفکیک کرده و مشاهده کنند. در عوض شبکه‌هایی مانند اینستاگرام نیز این ویژگی را برای کاربر فراهم می کنند تا بتوانند به راحتی و با حرکت انگشت خود به صورت گذرا اکثر آگهی‌ها و پست‌های آژانس املاک را مشاهده کند. همچنین آژانس های املاک  می‌توانند برای برند سازی و جذب مشتری های فراوان از انتشار تصاویر و تیزر های مختص خود در اینستاگرام و شبکه های مشابه تصویری استفاده نمایند.
بنابراین می توان گفت شبکه‌های دیداری مانند اینستاگرام بیشتر مناسب برند سازی و شبکه های نوشتاری مانند تلگرام نیز مناسب درج آگهی‌های آژانس های املاک هستند. داشتن وب سایت نیز رسمیت خاصی به اعتبار آژانس املاک می بخشد.


تبلیغات مشاور املاک چند روش دارد؟


توجه به چگونگی محتوای متنی در شبکه های اجتماعی برای آژانس های املاک

اگر آگهی های آژانس املاک در کانال تلگرام منتشر می شوند باید دارای نکات و کلمات کلیدی اصلی از آگهی مورد نظر باشند و اگر لازم باشد می توان توضیحاتی را نیز برای درک بهتر توسط خواننده به آن اضافه کرد و باز هم اگر لازم باشد اندکی تعریف از نکات خوب آگهی نیز اشکالی ندارد. ولی اگر قرار است این آگهی املاک در اینستاگرام منتشر شود باید فقط به نکات اصلی آگهی اشاره کرد تا بیننده در همان ثانیه های اولی که به آن نگاه می کند راغب به خواندن آن شود و از آن صرف نظر نکند. در اینستاگرام توضیحات مربوط به هر آگهی به صورت کپشن در زیر پست درج می شود تا بیننده پس از جذب شدن توسط تصویر پست و در صورت تمایل بتواند به مطالعه آن بپردازد.

 

توجه به چگونگی تولید محتوای تصویری در شبکه های اجتماعی برای آژانس های املاک

توجه به چگونگی تولید محتوای تصویری در شبکه های اجتماعی برای آژانس های املاک

 

اگر تصمیم گرفتید که از اینستاگرام برای انتشار آگهی های آژانس املاک خود استفاده کنید باید توجه داشته باشید که تصاویر اسلاید های اول هر پست مهمترین وجه محتوای شما خواهد بود بنابراین باید این تصویر یا فیلم به گونه‌ای باشد که مهمترین و جالب توجه ترین وجه آگهی را نمایش دهد. برای مثال اگر پذیرایی خانه آگهی شده زیبا و بزرگ است باید عکس مربوط به این پذیرایی در اولین اسلاید قرار گیرد. همچنین می توان تصویر اسلاید اول را به شکل یک عکس نوشته با تیتری زیبا و خوانا انتخاب کرد و مشخصات کلیدی آگهی املاک را توسط آن به بیننده نمایش داد.

 

توجه به هشتگ گذاری  در شبکه های اجتماعی برای آژانس های املاک

توجه داشته باشد که هشتگ گذاری در شبکه های اجتماعی به دیده شدن پست و پیج آژانس املاک شما توسط افرادی که دنبال کننده شما نیستند کمک بسیار زیادی می کند و در طولانی مدت می تواند اثرات چشمگیری داشته باشد. در رسانه هایی مانند تلگرام هشتگ ها عملکرد خاصی ندارند و بهتر است کلماتی که نشانگر نوع آگهی هستند فقط با رعایت فاصله در زیر پست درج شوند. ولی در رسانه هایی مانند اینستاگرام باید این کلمات یا عبارات به علامت # چسبیده شوند و در انتهای کپشن پست ها قرار گیرند.

تماس با ما

  • تلفن: 02146114826
  • تلفن: 02146114705

کوتاهترین زمان پاسخ دهیم همین حالا طراحی سایت املاکت رو سفارش بده و در کمتر از 1 روز وب سایتت رو تحویل بگیر.

بدلیل تنوع نمونه های طراحی شده به سادگی و در کمترین زمان قادر به انتخاب سایت املاک مورد علاقتون خواهید بود

تمامی حقوق این وب سایت مربوط به الو سایت می باشد.