لوگو
لوگو
امکانات اولیه برای طراحی سایت املاک

22

آبان

امکانات اولیه برای طراحی سایت املاک

امروزه رشد و پیشرفت فضای مجازی و اینترنت در تمام جنبه های زندگی افراد باعث شده است که اینترنت به تمام وجه های زندگی ما نفوذ پیدا کند. یافتن خانه و یا زمین مورد نظر و همچنین فروختن و رهن و اجاره املاک از طریق...

 امروزه رشد و پیشرفت فضای مجازی و اینترنت در تمام جنبه های زندگی افراد باعث شده است که اینترنت به تمام وجه های زندگی ما نفوذ پیدا کند. یافتن خانه و یا زمین مورد نظر و همچنین فروختن و رهن و اجاره املاک از طریق اینترنت و فضای مجازی یکی از مواردیست که امروزه کاربران زیادی را به خود جلب می کند. در واقع افراد مختلفی در هنگام خرید و فروش و یا اجاره ملک چه به عنوان فروشنده و چه به عنوان مشتری حتما در اینترنت نیز به جستجو می پردازند هر چند که این افراد دانشی از این موضوع یعنی از اینترنت نداشته باشند. این افراد به این امید که بتوانند زمین و یا ملک بهتری را برای اجاره و یا خرید بیابند و یا اینکه به عنوان مالک بتوانند ملک خود را با قیمت مناسب تر و در زمان سریعتری پای معامله برسانند این کار را انجام می دهند.

نمای ظاهری سایت املاک

نمای ظاهری سایت املاک

سایت املاک از نظر ظاهری باید به گونه ای کاربر پسند باشند و امکان دسترسی آن به تمامی قسمت های مختلف به ویژه جستجوی املاک باید به سهولت امکان پذیر باشد. علاوه بر این طراحی یک سایت املاک باید به گونه ای باشد که کسی که آن را مدیریت می کند و با آن کار می کند، به راحتی همه مراحل را پشت سر گذاشته و به سهولت کارش را انجام دهد.
عوامل موثر در سرعت سایت املاک
نکته ی دیگری که در طراحی یک سایت املاک باید آن را رعایت کرد سرعت بالای آن است که عوامل متعددی در آن دخیل می باشند. یکی از این عوامل عکس هایی است که حجم بالایی دارند و در سایت درج می شوند همچنین وجود عکس های زیاد نیز موجب کاهش سرعت سایت خواهد شد. کاهش سرعت سایت باعث ریزش مشتری و خروج بی نتیجه ی او از سایت خواهد شد که این موضوع نتایج خوبی را برای سایت در پی نخواهد داشت. بنابراین  یکی از امکانات اولیه برای طراحی سایت املاک سرعت بالای آن می باشد. برای افزایش سرعت سایت املاک بهتر است سایز و حجم عکس ها را کاهش دهید. داشتن سرعت مناسب برای سایت علاوه بر اینکه باعث حفظ کاربر در سایت می شود موتورهای جستجو را نیز نسبت به سایت شما خوش بین کرده و اعتبار شما را برای بهبود رتبه افزایش می دهد.

چه امکاناتی برای طراحی سایت املاک نیاز است؟

چه امکاناتی برای طراحی سایت املاک نیاز است؟

 

هنگام طراحی سایت املاک بهتر ویژگی ها و خصوصیاتی را در این زمینه رعایت کنید این امکانات اولیه برای طراحی سایت املاک شامل موارد زیر می باشد:

  •  قرار دادن فیلم و تصویر برای هر ملک
  •  دسته بندی کردن ملک های در وضعیت خرید، فروش، پیش خرید و پیش فروش و یا رهن و اجاره
  •  قابلیت رویت موقعیت جغرافیایی ملک در نقشه
  •  فیلتر کردن لیست جدید املاک تازه وارد شده در سایت
  •  فیلتر کردن املاک بر اساس موقعیت جغرافیایی، متراژ و قیمت
  •  درج اخبار لازم در زمینه ی ملک و بازار املاک
  •  طراحی سایت ملکی به گونه ای که مشتریان آژانس بتوانند خود شخصاً آگهی ملکی خود و مشخصلات لازم را در سایت درج نمایند.
  •  امکان حذف و یا تأیید نهایی آگهی های درج شده در سایت بوسیله مدیر آژانس مشاور املاک

تماس با ما

  • تلفن: 02146114826
  • تلفن: 02146114705

کوتاهترین زمان پاسخ دهیم همین حالا طراحی سایت املاکت رو سفارش بده و در کمتر از 1 روز وب سایتت رو تحویل بگیر.

بدلیل تنوع نمونه های طراحی شده به سادگی و در کمترین زمان قادر به انتخاب سایت املاک مورد علاقتون خواهید بود

تمامی حقوق این وب سایت مربوط به الو سایت می باشد.