لوگو
لوگو
سئو و بهینه سازی سایت املاک

23

آبان

سئو و بهینه سازی سایت املاک

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو یکی از سخت ترین قسمت های اجرایی طراحی یک وب سایت است. نحوه رتبه بندی Google و سایر موتورهای جستجو به طور مداوم تغییر می کند. این بدان معنی است که اگر می خواهید از رقابت با...


سئو یا بهینه سازی موتور جستجو یکی از سخت ترین قسمت های اجرایی طراحی یک وب سایت است. نحوه رتبه بندی Google و سایر موتورهای جستجو به طور مداوم تغییر می کند. این بدان معنی است که اگر می خواهید از رقابت با سایر وب سایت ها عقب نمونید و از آنها پیش باشید، مرتباً از آخرین پیشرفت های سئو استفاده می کنید.
خبر خوب برای شما و سایر طراحان وب این است که بسیاری از ابزارهای عالی وجود دارد که می توانید از آنها برای سئو سایت و به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز برای بهبود رتبه سئوی سایت خود استفاده کنید.
سئو و بهینه سازی سایت املاک یکی از مواردی دیگر است که خیلی باید به آن توجه کرد. سایت املاک با سایر سایت ها دیگر دارای تفاوت های مختلفی میباشد که یکی از این ویژگی ها این است که سایت املاک دارای محتوای دائم و ثابت نیست یعنی محتوای آن موقتی می باشد.
 

مثلا زمانی که شما یک صفحه از سایت املاک خود را به فروش یک ملک یا سازه اختصاص میدهید بعد از فروش آن ملک باید آن صفحه را از سایت خود پاک کنید. سئو و بهینه سازی سایت املاک کار هر کسی نمی باشد یعنی هر سئو کاری نمی تواند یک سایت املاک را سئو و بهینه سازی کند یک سایت املاک علاوه بر داشتن محتوای موقت باید محتوای دائم و همیشگی داشته باشد.
یکی از ابزارهایی که شما می توانید سئو و بهینه سازی سایت خود را که انجام داده اید و می خواهید نتیجه آن را ببینید گوگول سرچ کنسول می باشد ابزاری بسیاری عالی و هوشمند که از طریق آن می توانید نتایج سئو و بهینه سازی سایت خود را ببینید. برای سئو و بهینه سازی سایت املاک باید نکاتی را مورد نظر داشته باشید و آنها رو در سایت خود پیاده کنید که ما در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

 

سئو سایت املاک

 

معرفی تیم املاکی خود

اولین چیزی که باید در هنگام سئو و بهینه سازی سایت املاک  به آن توجه کنیم اینکه تیم خود را معرفی کنید و حتما تصاویری از آنها در سایت بارگذاری کنید. و در ادامه کار باید چندین مطلب در مورد شرایط و ضوابط خرید فروش املاک بنویسید و حتما باید از سوابق کاری خود در این زمینه یه اطلاعات کاملی ارائه بدهید.

منطقه ای که دفتر املاک شما در آنجا قرار دارد

یکی از نکاتی مهم دیگری که در هنگام سئو و بهینه سازی سایت املاک  باید به آن توجه کرد منطقه ای که در آن به فعالیت املاکی می پردازید را مشخص کنید و از نقشه گوگل مپ آن را در سایت قرار بدهید و کلمات کلیدی بیشتر محتواهایی که میخواهید در سایت بارگذاری کنید بر اساس منطقه فعالیتی شما باشد. اگر در یک کلان شهر فعالیت می کنید سعی کنید که یک منطقه کوچک را انتخاب کنید تا براحتی بتوانید سایت خود را سئو و بهینه سازی کنید.

آدرس و تلفن تماس دفتر املاکی شما

یکی دیگر از مواردی که در هنگام سئو و بهینه سازی سایت املاک  باید به آن اشاره کرد حتما آدرس و تلفن تماس دفتر خود را در سایت قرار بدهید تا خریداران و فروشندگان بتوانند با شما در تماس باشند. به همین دلیل آدرس و شماره تماس خود را در جاهای سایت بگذارید.

تماس با ما

  • تلفن: 02146114826
  • تلفن: 02146114705

کوتاهترین زمان پاسخ دهیم همین حالا طراحی سایت املاکت رو سفارش بده و در کمتر از 1 روز وب سایتت رو تحویل بگیر.

بدلیل تنوع نمونه های طراحی شده به سادگی و در کمترین زمان قادر به انتخاب سایت املاک مورد علاقتون خواهید بود

تمامی حقوق این وب سایت مربوط به الو سایت می باشد.