لوگو
لوگو
مدل سایت املاکی 1

24

آبان

مدل سایت املاکی 1

مشاهده پیش نمایش

یکی از نشانه های تجربه و توانایی ما در طراحی سایت املاک،  نمونه کار ساده اما کارآمدی است که در پیش روی شما قرار گرفته است.

هرچند نمونه های بسیار زیادی از سایت املاک وجود دارد ولی مسئله اصلی و مهم این است که آیامی توان آن را در آینده توسعه داد، آیا اعمال تغییرات در آن ممکن است یا خیر؟

اینجا دقیقا وجه تمایز وب سایت های طراحی شده در املاکی ام با دیگر شرکت های طراحی سایت است. از آنجا که برنامه نویسی این سایت توسط خود ما انجام شده است به شما این ضمانت را خواهیم داد که بابت توسعه و یا پیچیدگی و اعمال تغییر در آن نگران نباشید.

در سربرگ سایت و رو به روی محل قرارگیری لوگوی شما، لینک شبکه های اجتماعی که در آن فعال هستید قرار می گیرد.
جدا از رنگ اجزای صفحه می توانید منو ها و محتوای آن ها را نیز تغییر دهید تا با نیاز و سلیقه شما همخوانی داشته باشند.

اسلایدر صفحه اصلی عکس های منتخب شما را همراه با توضیحات کوتاهی در مقابل کاربر به نمایش می گذارد. هر اسلاید می تواند به صفحه مشخصی لینک شود و از آنجایی که معمولا تصویر بیشتر متن توجه کاربران را به خود جذب می کند، توصیه می شود که این اسلاید ها را به صفحاتی مانند سابقه کار یا تعرفه ها لینک کنید.

بعد از اسلایدر نوبت به فایل های ویژه می رسد که در اصل تعدادی از فایل های سایت هستند که در صفحه اصلی به نمایش در می آیند و در نتیجه اولین پیشنهادات شما به کاربران و مشتریان سایت خواهند بود. اینکه چه فایلی در این محل نمایش داده شود بستگی به شما دارد؛ شاید بخواهید همیشه جدید ترین فایل ها را در این محل نمایش دهید، شاید هم فایل هایی همراه با تخفیفات ویژه.

با توجه به این که صفحه اصلی اولین صفحه ای است که کاربران قادر به مشاهده آن هستند پس بهتر است در آن راجع به خودتان بنویسید؛ از سابقه کار و تعداد افراد فعال در دفتر خود حرف بزنید و به صورت خلاصه به کاربر سایت اطمینان بدهید که آنچه را به دنبالش بوده در سایت شما پیدا می کند.

اینکه گذر کاربر به پایین صفحه برسد نشانه خوبی است چرا که کاربر متن صفحه را مطالعه یا از امکانات آن صفحه استفاده کرده و مایل به دستیابی به اطلاعات بیشتر درباره شما است؛ به همین دلیل در این قسمت در کنار راه های ارتباطی با شما اعم از شبکه های اجتماعی و تلفن تماس، بخشی تحت عنوان دسترسی سریع نیز قرار دارد. معمولا پرکاربرد ترین صفحات سایت مانند لیست کامل فایل ها را در این بخش قرار می دهند تا کاربر مجبور به مراجعه به سربرگ صفحه نباشد.

البته خرید سایت املاک بدون یک صفحه مجزا و اختصاص داده شده به فایل ملک هایی که تحت اختیار دفتر شما هستند نا معقول جلوه می کند، اگر این صفحه وجود داشته باشد ولی امکان جستجو و فیلتر نتیجه بر اساس عواملی مانند تعداد اتاق خواب و آسانسور نداشته باشد چندان کاربرد ندارد و در نظر مشتری ضعیف و نا کارآمد جلوه خواهد کرد؛ و البته قرار دادن تمام این امکانات در صفحه اصلی موجب شلوغ شدن و به هم ریختگی سایت شده و کاربر را دلزده می کند. خوشبختانه ما هنگام طراحی سایت مشاور املاک به این مسائل توجه می کنیم.

ارسال نظر

تماس با ما

  • تلفن: 02146114826
  • تلفن: 02146114705

کوتاهترین زمان پاسخ دهیم همین حالا طراحی سایت املاکت رو سفارش بده و در کمتر از 1 روز وب سایتت رو تحویل بگیر.

بدلیل تنوع نمونه های طراحی شده به سادگی و در کمترین زمان قادر به انتخاب سایت املاک مورد علاقتون خواهید بود

تمامی حقوق این وب سایت مربوط به الو سایت می باشد.