لوگو
لوگو
مدل سایت املاکی 3

24

آبان

مدل سایت املاکی 3

وب سایت مشاوره املاک پیش روی شما طرح و قالب رنگی بسیار ساده، اما کارآمدی دارد.

هرچند نمونه های بسیار زیادی از سایت املاک وجود دارد ولی مسئله اصلی و مهم این است که آیا در آینده میتوان توسعه داد، آیا اعمال تغییرات در آن طرح ساده است یا خیر؟

اگر این سایت روی پلتفرم وردپرس بالا می آمد احتمال ایجاد خرابی و دردسر زیاد برای مدیر سایت وجود دارد. wordpress پلتفرمی است که از تعدادی ماژول نوشته شده توسط افراد مختلف استفاده می کند، به همین جهت علیرقم کارآمدی و نظم ظاهری در آن ناهماهنگی و پیچیدگی وجود دارد. این مسئله اعمال تغییرات در سایت را سخت و پرهزینه می سازد پس باید به تغییر پذیری سایت در آینده نیز با درنظر داشتن این موضوع نگاه کنید.

ما در املاکی ام سایت های برنامه نویسی شده با کنترل پنل ساده و امن و البته قابلیت تغییر سایت در آینده را به شما ارائه می دهیم.

سربرگ بالای سایت محل قرار گیری لوگو، نام تجاری و راه های ارتباطی با شما می باشد. رنگ یا طرح پس زمینهسربرگ باید با رنگ لوگو هماهنگی و البته تفاوت داشته باشد، به طول کلی رنگ فونت و دیگر اجزای سایت بر اساس رنگ لوگوی شما تعیین می شود. اما شما در انتخاب رنگ مناسب برای سایت خود آزاد هستید.

گزینه های نمایشی در منوی پایین سربرگ اصلی به نحوی در نظر گرفته می شوند که کاربر بتواند با استفاده از همین منو به تمام صفحات سایت دسترسی دسترسی پیدا کند، اما در عین حال او را سردرگم  و دلزده نکند.

اسلایدر اصلی در این سایت چندان بزرگ و چشمگیر نیست اما در کنار فرم جستوجو قرار گرفته است. کاربر به محض ورود به سایت اسلایدر و تصاویری که شما در آن قرار داده اید را مشاهده می کند. حال اگر این تصاویر او را به کلیک کردن روی آن ها وا ندارد، کاربر را به جستوجوی ملک مورد نظر و باب میل خود تشویق می کنند.

حالا نوبت به فایل های انتخابی شما جهت نمایش در صفحه اصلی می رسد. جدا از امکان الحاق نشانک های مختلف جهت ارائه اطلاعات بیشتر در یک نگاه مثل متراژ و تعداد حمام و طبقه،
تعداد فایل های نمایش داده شده در این بخش نیز توسط شما تعیین می شود.

بعد از نمایش فایل ها می تواند مقالات یا اخباری که به نظرتان توجه کاربران را به خود جلی می کنند قرار دهید، البته تنها قرار دادن محتوای با کیفیت در بازه زمانی مناسب بر رتبه بندی شما تاثیر می گذارد.

انتهای صفحه محل قرار گیری لینک هایی است که کاربر پس از مشاهده صفحه به آنها نیاز دارد: برشی کوچک از درباره ما که مهمترین بخش آن بیان طول دوره فعالیت شما است تا به کاربر اطمینان
خاطر ببخشد، لینک های دسترسی سریع به صفحات پر بازدید تا کاربر مجبور به عقبگرد و برگشت به منوی اصلی سایت نباشد و البته راه های ارتباطی با شما مانند نوار بالای صفحه که جهت راحتی
کاربر در این بخش نیز قرار می گیرند.

ارسال نظر

تماس با ما

  • تلفن: 02146114826
  • تلفن: 02146114705

کوتاهترین زمان پاسخ دهیم همین حالا طراحی سایت املاکت رو سفارش بده و در کمتر از 1 روز وب سایتت رو تحویل بگیر.

بدلیل تنوع نمونه های طراحی شده به سادگی و در کمترین زمان قادر به انتخاب سایت املاک مورد علاقتون خواهید بود

تمامی حقوق این وب سایت مربوط به الو سایت می باشد.