لوگو
لوگو
مدل سایت املاکی 2

24

آبان

مدل سایت املاکی 2

وب سایت مشاوره املاک پیش روی شما طرح و قالب رنگی بسیار ساده، اما کارآمدی دارد.

هرچند نمونه های بسیار زیادی از سایت املاک وجود دارد ولی مسئله اصلی و مهم این است که آیا در آینده میتوان توسعه داد، آیا اعمال تغییرات در آن طرح ساده است یا خیر؟

به علت اسفاده از پلتفرم اختصاصی که ساخته  تیم برنامه نویسی ما می باشد، وب سایت مشاوره املاک شما یک وب سایت اختصاصی با قیمتی متناسب خواهد بود، به این مفهوم که تغییر و بهبود آن بسیار ساده و کم هزینه است.

اولین بخش سایت که نظر کاربر را به خود جلب می کند، لوگوی شما است که در سمت راست سربرگ اصلی جا خوش کرده و اعلام حضور می کند.
ترجیها رنگ منو و سربرگ را باید به نحوی انتخاب کرد که در عین هماهنگی با رنگ لوگو، آن را به تضاد بکشد تا آرم و مشخصه شما بیشتر در معرض دید باشد.

دقت کنید که بالاتر از سربرگ اصلی راه های ارتباطی با شما مثل آدرس پست الکترونیک و شبکه های اجتماعی شما روی یک نوار باریک لینک شده اند. هرچند که مشتری از همان ابتدا روی آن ها کلیک نخواهد کرد، اما این نوار همراه با صفحه حرکت می کند و در بالای تمام صفحات قرار می گیرد تا مشتری در هر لحظه و در هر صفحه به آن دسترسی داشته باشد.

اسلایدر صفحه اصلی عکس های منتخب شما را همراه با توضیحات کوتاهی در مقابل کاربر به نمایش می گذارد. هر اسلاید می تواند به صفحه مشخصی لینک شود و از آنجایی که معمولا تصویر بیشتر از متن توجه کاربران را به خود جذب می کند پس یکی از استفاده های این اسلایدر قرار دادن فایل هایی که تخفیف ویژه یا تصاویر جذاب و با کیفیت دارند در آن است.

هنگام طراحی سایت املاک معمولا بدون هیچ معطلی و حتی قبل از نمایش فایل های صفحه اصلی نوار و یا بهتر است بگوییم فرم جستوجو سایت در پیش روی مشتریان قرار می گیرد.

در این طرح نیز از این قائده پیروی شده و فرم جسوجوی پیشرفته با تمام فیلتر های آن در اختیار کاربر و البته شما قرار گرفته است، یادتان نرود که شما فیلتر های جستوجو و مشخصات فایل ها سایت را تعیین خواهید کرد.
کاربرمی تواند فایل مربوط به ملک مورد نظر خود رابا استفاده از فیلتر های معمول و استاندارد مثل محدوده جغرافیایی و متراژ ملک به راحتی  پیدا کند؛ البته اگر شما ملکی مطابق شرایط او در بایگانی سایت داشته باشید!

هرچند قرار گیری فرم جستوجو در این محل کاربر را سریع به خود می کشاند و از این نظر رضایت وی را جلب می کند، اما باید در نظر داشت که اکثر کاربران در صورت پیدا نکردن نتیجه مورد
نظر خود همان لحظه از سایت خارج می شوند؛ پس بهتر است که گزینه های انتخابی برای فیلتر های جستوجو را به دقت و به تعداد قرار دهید.

حالا نوبت به فایل های انتخابی شما جهت نمایش در صفحه اصلی می رسد. جدا از امکان الحاق نشانک های مختلف جهت ارائه اطلاعات بیشتر در یک نگاه مثل متراژ و تعداد حمام و طبقه،
تعداد فایل های نمایش داده شده در این بخش نیز توسط شما تعیین می شود.

بعد از نمایش فایل ها می تواند مقالات یا اخباری که به نظرتان توجه کاربران را به خود جلی می کنند قرار دهید، البته تنها قرار دادن محتوای با کیفیت در بازه زمانی مناسب بر رتبه بندی شما تاثیر می گذارد.

انتهای صفحه محل قرار گیری لینک هایی است که کاربر پس از مشاهده صفحه به آنها نیاز دارد: برشی کوچک از درباره ما که مهمترین بخش آن بیان طول دوره فعالیت شما است تا به کاربر اطمینان
خاطر ببخشد، لینک های دسترسی سریع به صفحات پر بازدید تا کاربر مجبور به عقبگرد و برگشت به منوی اصلی سایت نباشد و البته راه های ارتباطی با شما مانند نوار بالای صفحه که جهت راحتی
کاربر در این بخش نیز قرار می گیرند.

ارسال نظر

تماس با ما

  • تلفن: 02146114826
  • تلفن: 02146114705

کوتاهترین زمان پاسخ دهیم همین حالا طراحی سایت املاکت رو سفارش بده و در کمتر از 1 روز وب سایتت رو تحویل بگیر.

بدلیل تنوع نمونه های طراحی شده به سادگی و در کمترین زمان قادر به انتخاب سایت املاک مورد علاقتون خواهید بود

تمامی حقوق این وب سایت مربوط به الو سایت می باشد.