لوگو
لوگو
سئو چیست و چه اهمیتی دارد؟

28

آبان

سئو چیست و چه اهمیتی دارد؟

سوالی که اغلب برای برخی از ما به وجود می آید این است که سئو چیست و چه اهمیتی برای سایت ما دارد؟ یعنی بهینه سازی موتورهای جستجو که معمولاً با عنوان سئو شناخته می شود، یک استراتژی بازاریابی است که به بهبود بازدید...

سوالی که اغلب برای برخی از ما به وجود می آید این است که سئو چیست و چه اهمیتی برای سایت ما دارد؟ یعنی بهینه سازی موتورهای جستجو که معمولاً با عنوان سئو شناخته می شود، یک استراتژی بازاریابی است که به بهبود بازدید از وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ کمک میکند. هنگامی که کسی عباراتی را در گوگل جستجو می کند، محتوایی که بهینه سازی یا سئو شده باشد شانس بیشتری در اولین نتایج مشاهده شده در موتور جستجو گوگل را دارد. سئو یک مبحث بسیار تخصصی و دشوار می باشد که هر کسی توانایی انجام آن را درک آن را ندارد.

سئو چیست؟

همانطور که قبلا سئو را تعریف کردیم،SEO  بهینه سازی موتور جستجو است. دو نوع سئو وجود دارد که می توانید از آنها برای وب سایت خود استفاده کنید.

  • سئو داخل سایت ( On Page SEO )
  • سئو خارج از سایت (Off Page SEO)

سئو داخل سایت همانطور که از اسم آن مشخص مربوط به مباحث داخلی سایت یعنی قرار دادن متن های یونیک و بروز، عکس های جدید، ترفندهای بروز، لینک داخلی، لینک خارجی بطور کلی هر چیزی که باعث پیشرفت و بروز بودن سایت از نظر ربات ها یا جستجوگرهای گوگل باشد. 
سئو خارج از سایت با ایجاد لینک های با کیفیت از وب سایت های دیگر انجام می شود. هنگامی که وب سایت های دیگر پیوندهایی را به وب سایت شما منتقل می کنند، یا وقتی افراد پیوند شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند به آن سئو خارج از سایت گفته می شود. عمل دستیابی به پیوندها از وب سایت های دیگر "backlinking" نامیده می شود و به هر پیوندی که به وب سایت شما می آید "backlink"  گفته می شود. هنگامی که سایر وب سایت ها دارای لینک دهنده به وب سایت شما هستند،  Google از این به عنوان شاخصی استفاده می کند که وب سایت شما یک وب سایت خوب و با کیفتی است که سایت های دیگر به سایت شما لینک داده اند.

چرا سئو بسیار مهم است؟

 

چرا سئو بسیار مهم است

اگر شما نتوانید وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید همین کار باعث پایین آمدن رتبه شما و  بازدید کنندگان از سایت شما می شود و وب سایت های رقیب شما می توانند از شما جلوتر بزنند؛ زیرا وب سایت های آنها در نتایج موتور جستجو بالاتر از شما هستند.  تحقیقات نشان می دهد که 60 درصد از ترافیک حاصل از جستجوهای Google مربوط به وب سایت هایی است که در سه نتایج اول جستجو گوگل ظاهر می شوند. در هنگام بهینه سازی یا سئو سایت موتورهای جستجوگر از الگوریتم هایی استفاده می کنند تا به افراد اطلاعات مربوطه را ارائه دهند. برای اینکه مطمئن شوید وب سایت شما در صفحه یک ظاهر می شود، نه در تبه 27  باید به نوشتن موضوعات اصلی مرتبط با تجارت یا کار خود تمرکز کنید. یعنی شما با پرداختن به موضوعاتی که در مورد موضوع سایت شما است می توانید ربات ها یا جستجوگرهای گوگل را بسوی خود جذب کنید و با این کار بتوانید هم بازدید کننده ای زیادی بدست آورید و هم رتبه خوبی را کسب کنید.

ارسال نظر

تماس با ما

  • تلفن: 02146114826
  • تلفن: 02146114705

کوتاهترین زمان پاسخ دهیم همین حالا طراحی سایت املاکت رو سفارش بده و در کمتر از 1 روز وب سایتت رو تحویل بگیر.

بدلیل تنوع نمونه های طراحی شده به سادگی و در کمترین زمان قادر به انتخاب سایت املاک مورد علاقتون خواهید بود

تمامی حقوق این وب سایت مربوط به الو سایت می باشد.